Klantenservice

Bij Geurfruit.nl is veel mogelijk, onze klantenservice informeert u hier graag over.

U vindt hier onder andere informatie over onze producten, hoe u kunt bestellen, betalen en hoe de levering verloopt. Natuurlijk hopen wij dat u blij bent met uw aankoop! Toch kan het gebeuren dat iets niet helemaal naar wens is.  Ook in dat geval helpen we u graag.

Bestellen

Op onze website vindt u verschillende producten. Heeft u een keuze gemaakt? Selecteer eventuele opties als maat of kleur en voeg de producten toe aan je winkelmandje.

Winkelmandje compleet? Volg het orderproces:

  • Controleer je bestelling! Je kunt op dit moment nog artikelen wijzigen, verwijderen of toevoegen*
  • Vul je e-mailadres in! Controleer deze omdat wij alle informatie die wij geven over je bestelling naar dit adres mailen
  • Vul je naam en adres en telefoonnummer in
  • Kies indien gewenst een ander afleveradres
  • Vul indien nodig een opmerking in
  • Kies de gewenste betaalmethode
  • Ga akkoord met onze algemene voorwaarden en privacyverklaring
  • Bevestig je bestelling
     

Na ontvangst van je bestelling ontvang je op het door jou opgegeven e-mail adres een bevestiging en gaan we voor je aan de slag! Geen mail ontvangen? Neem contact met ons op via info@geurfruit.nl of bel 06 24864333.

* Let Op: Wanneer een bestelling geplaatst en betaald is kun je deze niet meer wijzigen.

Betalen

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken bieden we verschillende betaalmethoden aan. Deze betaalmethoden worden gefaciliteerd door Mollie, een erkend en veilig betaalplatform. Daarnaast maken we gebruik van de technologie SSL (Secure Socket Layer) om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet zodat je veilig kunt betalen. JP Retail biedt de volgende betaalmethode aan;

iDEAL

Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving.

Creditcard

Wij accepteren betalingen met Mastercard en VISA. Voor betaling met een creditcard word u doorverwezen naar de Mollie betaalpagina. De betaalgegevens worden veilig versleuteld verstuurd. Het kan zijn dat de creditcardorganisatie een 3D-secure verificatiecode vraagt. Dit is een code die u bij uw eigen creditcard maatschappij heeft aangevraagd.

Bankoverschrijving

U kunt het orderbedrag ook per bank overmaken op ons rekeningnummer NL79INGB0110404386.

Klarna

Koop vandaag, betaal later! Zonder rente, zonder extra kosten. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u via Klarna een factuur die u binnen 14 dagen rechtstreeks aan Klarna betaald.

Probleem met betalen?

Probeer het later opnieuw, er is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij, betaal als het kan met een andere betaalmethode of betaal via een andere browser of device.

Mislukte bestellingen

Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Neem contact met ons op, dan maken we je bestelling in orde of betalen we je terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode.

Verzending en levering

Wij streven ernaar uw bestellingen zo spoedig mogelijk bij u te leveren. Over het algemeen worden bestelling dezelfde werkdag verwerkt en binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd. Al onze producten worden verstuurd met PostNL of  DHL Green Delivery.

Onder normale omstandigheden kun je je bestelling de dag na verzending verwachten.

  • Verzendkosten binnen Nederland € 4,95.
  • Buiten Nederland, binnen Europa € 8,95.
  • Verzendkosten buiten Europa bedragen € 13,95.

Ruilen en retouneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de tarieven. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@geurfruit.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@geurfruit.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@geurfruit.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen, opmerkingen of suggesties?

Geurfruit.nl is 7 dagen per week bereikbaar per mail en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur

Contactgegevens

Geurfruit.nl
Zandberg 19
2716NM Zoetermeer
Nederland

+31 (0) 6 2486 43 33
info@geurfruit.nl

KVK
BTW nr.
IBAN

90083733
NL004786879B33
NL79INGB0110404386